- El cap del Consell ha rebut les atletes que han aconseguit la medalla de bronze en l’últim Campionat del Món de Gimnàstica Rítmica
- Destaca la “temporada brillant” de les dos gimnastes a les quals ha posat com a exemple d’esforç, treball i fortalesa que “vos ha permés collir molts èxits”