Presidència

Francesc Colomer anuncia que l'Agència Valenciana del Turisme participarà en l'exposició de Sorolla que se celebrarà a Munic el pròxim mes d'abril

11/03/2016
- El secretari autonòmic de Turisme valora molt positivament la participació de l'Agència Valenciana del Turisme en la Fira Internationale Tourismus Börse, ITB, de Berlín
- Colomer ha destacat que "encara que els alemanys viatgen principalment a la Comunitat per gaudir del sol i de la platja, cada vegada són més els que desitgen conéixer la nostra oferta de turisme cultural i gastronòmica"
El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha anunciat que l'Agència Valenciana del Turisme participarà el pròxim 28 d'abril en l'exposició de Sorolla que se celebrarà en la ciutat alemanya de Munic.

En concret, Francesc Colomer ha assenyalat que en l'exposició de Sorolla "l'Agència Valenciana del Turisme participarà per a presentar l'oferta cultural de la Comunitat Valenciana lligada a l'exposició".

El responsable de l'Agència Valenciana del Turisme va mantenir una reunió amb el director de l'Oficina Espanyola de Turisme de Munic, Álvaro Blanco, en la Fira Internationale Tourismus Börse de Berlín. En aquella, van analitzar les possibles actuacions de promoció entorn de l'exposició de Sorolla a Munic i es va decidir la participació de l'Agència en l'exposició.

Per a Colomer, "participar en aquesta exposició és una bona oportunitat per a mostrar al mercat alemany tota l'oferta de turisme cultural que estem impulsant des de l'Agència Valenciana del Turisme, aprofitant, a més, les noves connexions aèries Munic-Alacant".

A més, ha ressaltat que Sorolla té un "valor icònic fonamental per als valencians i constitueix un dels valors universals que simbolitzen el millor del nostre talent artístic", i ha afegit que la llum de Sorolla és tot un "atribut turístic que hem de promocionar per tot arreu".

El secretari autonòmic de Turisme ha destacat que en aquesta edició de la Fira Internationale Tourismus Börse, "hem posat l'èmfasi a diversificar l'oferta turística de la Comunitat Valenciana amb la promoció de sectors com la cultura i la gastronomia, productes que cada vegada resulten més atractius per al mercat alemany".

Així, ha explicat que a pesar que el turisme alemany "viatja principalment a la Comunitat per a gaudir del nostre consolidat turisme de sol i de platja, cada vegada són més els que desitgen conéixer la nostra oferta de turisme cultural i gastronòmica".

En aquest sentit, Francesc Colomer ha ressaltat que durant les reunions mantingudes "s'ha constatat l'interés mostrat pels operadors turístics alemanys per la Comunitat Valenciana, tant pel sol-i-platja, com per altres productes com el turisme per a gent major, el cultural o el turisme actiu".

A més, Francesc Colomer ha assenyalat que en aquesta edició d'ITB, "l'aprofitarem per presentar l'estratègia de l'aeroport de Castelló", ja que es tracta de la primera vegada assistim a aquest certamen amb les tres províncies connectades per via aèria amb aquest país.