Presidència

Turisme i Fevitur presenten en Invat·tur la nova campanya 'Welldone, Welcome'

16/07/2019
Turisme i Fevitur presenten en Invat·tur la nova campanya 'Welldone, Welcome'
- El secretari autonòmic de Turisme destaca que "l'aliança entre Turisme i Fevitur ens permet avançar de manera més potent en la lluita contra l'intrusisme"
- Aquesta iniciativa es desenvolupa gràcies a l'ordre d'ajudes de Turisme per a la "sensibilització, conscienciació i lluita contra l'intrusisme"
- El secretari autonòmic de Turisme destaca que "l'aliança entre Turisme i Fevitur ens permet avançar de manera més potent en la lluita contra l'intrusisme"
- Aquesta iniciativa es desenvolupa gràcies a l'ordre d'ajudes de Turisme per a la "sensibilització, conscienciació i lluita contra l'intrusisme"


El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha presentat en Invat·tur, junt amb la directora de la Federació Espanyola d'Associacions d'Habitatges i Apartaments Turístics (Fevitur), Patricia Valenzuela, la campanya 'Welldone, Welcome' per a la regulació dels habitatges turístics.

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha ressaltat que "l'experiència de la campanya que vam llançar l'any passat amb Fevitur va ser magnífica i, per això, enguany tornem a posar en valor la importància de l'elecció de triar un habitatge reglat".

El responsable de Turisme ha mostrat la seua satisfacció davant de la proposta d'entitats com Fevitur que "amb campanyes com aquesta ens ajuden a donar suport a tots aquells que treballen dins dels paràmetres marcats per la llei i que contribueixen a donar una imatge positiva de la nostra destinació".

Així mateix, ha ressaltat que "l'aliança entre Turisme i Fevitur forma un ecosistema publicoprivat que ens permet avançar de manera més potent en la lluita contra l'intrusisme".

Per la seua banda, la directora de Fevitur, Patricia Valenzuela, ha explicat que, per a la nova campanya, Fevitur ha mantingut la filosofia de 'Belegalmyfriend' però introduint l'eslògan 'Welldone, Welcome', amb el qual s'intenta resumir que "les coses ben fetes haurien de ser benvingudes; perquè els habitatges turístics volen formar part de l'ecosistema del turisme sostenible i responsable, a la Comunitat Valenciana i en la resta d'Espanya".

Aquesta campanya se suma a la iniciativa que les dues institucions van posar en marxa l'any passat amb l'eslògan 'Belegalmyfriend', per mitjà d'una nova ordre d'ajudes de Turisme Comunitat Valenciana, dins de la línia específica de la Generalitat per a la "sensibilització, conscienciació i lluita contra l'intrusisme en l'oferta d'allotjament turístic de la Comunitat Valenciana".

Turisme Comunitat Valenciana ha concedit una ajuda per un total de 104.175 euros a Fevitur per a la realització d'aquesta campanya, que suposa prop del 50 % del total de les ajudes destinades al programa de lluita contra l'intrusisme en l'oferta d'allotjament turístic de la Comunitat Valenciana.

L'estratègia de comunicació i màrqueting serà semblant a la de la primera campanya, i inclou el disseny dels suports gràfics i audiovisuals necessaris per a la difusió genèrica de la campanya i la seua promoció en mitjans de comunicació, xarxes socials i en la mateixa web de 'belegalmyfriend'.

A més, inclou tres actes en cada una de les províncies de la Comunitat Valenciana, així com la presentació en el pròxim Congrés Nacional HUT (habitatges d'ús turístic), que se celebrarà a Màlaga, en la World Travel Market de Londres i en l'Assemblea Europea d'Associacions HUT, que se celebra a Barcelona.

Galeria d'imatges