Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat

La web de Metrovalencia ha rebut 2,1 milions de visites d'internautes el 2019

26/01/2020
- El planificador i els horaris van ser les consultes més freqüents dels 6 milions de pàgines carregades
- Els seguidors de Twitter van arribar als 21.535 i els de Facebook a 8.501
- El planificador i els horaris van ser les consultes més freqüents dels 6 milions de pàgines carregades
- Els seguidors de Twitter van arribar als 21.535 i els de Facebook a 8.501



El portal de Metrovalencia ha rebut 2.155.790 visites durant l'any passat, la qual cosa suposa una mitjana diària de 5.906 entrades. El temps mitjà de permanència en la web consulteu ací de cada internauta ha sigut de 2 minuts i 26 segons i s'han visitat un total de 6.093.719 pàgines.

La pàgina web de Metrovalencia va entrar en servei l'any 2003. El 2008 va experimentar una transformació en la presentació i els continguts. El 2015 es va incorporar una nova utilitat: la recàrrega per internet, en euros, de la targeta portamonedes TuiN i de la resta de títols de transport, a excepció del bitllet senzill, el d'anada i tornada i els que haja de justificar algun col·lectiu. Tot això ha suposat més comoditat per a l'usuari a l'hora d'adquirir els títols de transport.

Entre totes les pàgines de la web, a banda de la principal, la més visitada ha sigut la de planificador de trajectes, seguida de la consulta dels horaris dels diversos serveis de transport que ofereix Metrovalencia i la secció 'El meu Metrovalencia-Zona d'usuari'.

El registre de visites més gran s'ha produït en el mes de març, seguit de maig i gener. El dia de més activitat del portal va ser el 7 de març, amb 19.289 entrades.

Els usuaris i usuàries que han visitat la pàgina web de Metrovalencia ho han fet des de 169 països de tots els continents. Després d'Espanya, que aglutina el 84,25 % del total -894.588-, d'entre tots els altres països figura de manera molt destacada el Regne Unit, amb 59.511; els EUA, amb 22.553; Itàlia, amb 15.620; Alemanya, amb 10.758; els Països Baixos, amb 9.960; França, amb 9.259; Bèlgica, amb 3.896; Polònia, amb 3.211, i Portugal, amb 3.045.

Entre aquests 163 països, hi ha hagut visites de llocs tan dispars com Argentina, Finlàndia, Veneçuela, Hong Kong, Costa Rica, Bolívia, Puerto Rico, Armènia, Liechtenstein o Macau.

Dispositius usats

Quant als dispositius que s'han usat a l'hora d'accedir al portal, l'ordinador d'escriptori en lidera el registre, amb el 48,6 % del total, quasi la meitat. A distància escassa se situa el mòbil, amb el 47,4 %, i tanca la llista la tauleta, amb el 4 %.

Xarxes socials

Com a complement dels serveis d'informació i atenció al client, Metrovalencia va decidir fa anys establir noves vies de comunicació amb els usuaris a través de les xarxes socials. El juny de 2010 es va encetar la primera fase del projecte, amb la incorporació al canal de Twitter, i l'octubre de 2011 es va publicar el perfil de Facebook.

A través d'aquests serveis s'atenen i es resolen consultes, s'informa de les diverses activitats i esdeveniments que organitza l'empresa i es comuniquen amb immediatesa màxima les incidències del servei.

En Twitter, els seguidors i seguidores arriben a 21.535 a 31 de desembre de 2019, amb 2.852 tuits publicats. El nombre de consultes que s'han atés ha sigut de 2.125.

En Facebook, els seguidors en la mateixa data es van xifrar en 8.501, i les publicacions més destacades van ser la millora dels serveis especials nocturns, els avisos de serveis mínims per la vaga del 8 de març i la taula informativa i el mercat solidari de l'associació Latiendo Juntos.

Els usuaris i les usuàries que ho desitgen poden seguir Metrovalencia en Twitter a través del compte @metrovalencia i en Facebook http://www.facebook.com/metrovalencia.fgv.