Presidència

La campanya #SueñaElMediterráneoEnVivo de Turisme fa que es mantinga l'interés per tornar a compartir experiències en la destinació Comunitat Valenciana

25/05/2020
- Colomer recalca que aquesta campanya "mostra diferents experiències de tot allò que tornaràs a viure en el 'Mediterrani en viu'"
- Mitjançant aquesta campanya s'han llançat vídeos en els quals treballadors d'empreses turístiques mostren els seus desitjos de tornar a compartir experiències turístiques amb els visitants
- Colomer recalca que aquesta campanya "mostra diferents experiències de tot allò que tornaràs a viure en el 'Mediterrani en viu'"
- Mitjançant aquesta campanya s'han llançat vídeos en els quals treballadors d'empreses turístiques mostren els seus desitjos de tornar a compartir experiències turístiques amb els visitants



La campanya de promoció en xarxes socials #SueñaElMediterráneoEnVivo, que ha llançat Turisme Comunitat Valenciana, pretén reforçar la motivació dels visitants per a viatjar a la Comunitat Valenciana.

Cal destacar que aquesta campanya ha suscitat gran interés entre els usuaris i seguidors de les xarxes socials de la Comunitat Valenciana.

Mitjançant aquesta campanya s'ha arribat als 20.600 usuaris impactats en total per tots els vídeos (tant els microvídeos com el vídeo emocional de campanya) en Facebook; en Twitter, 3.207 usuaris impactats en total per tots els vídeos, i en Instagram, 55.000 usuaris impactats en total.

En concret, el vídeo emocional en YouTube (https://youtu.be/WI6sPysHbe4) ha arribat a les 4.038 reproduccions i 138 'm'agrada'; en Twitter ha tingut un abast de 16.000 impressions i 441 interaccions; en Instagram TV, 6.104 reproduccions, 1.078 'm'agrada' i 48 comentaris, i en Facebook 25.000 reproduccions, 601 'm'agrada' i 35 comentaris. Quasi 100.000 persones assolides, 6.000 interaccions i 653 vegades compartit.

També en anglés, per als mercats internacionals, hi ha hagut 228 reproduccions i 14 'm'agrada'. Cal assenyalar que el vídeo també s'ha traduït a idiomes com el portugués, el francés, l'alemany i l'italià.

La campanya #SueñaElMediterráneoEnVivo mostra també a través de microvídeos productes i experiències turístiques diferents que es poden gaudir a la Comunitat Valenciana. Aquests vídeos promocionals s'estan difonent a través de les xarxes socials de 'Comunitat Valenciana': Facebook, Instagram i Twitter.

Aquesta acció té l'objectiu que els seguidors de les xarxes socials recorden els somnis i els desitjos que tenen per complir a la Comunitat Valenciana i ho compartisquen, per a poder complir-los quan acabe aquesta situació.

En concret, a través d'aquesta campanya s'han llançat, a més del vídeo emocional, altres microvídeos en què treballadors d'empreses turístiques mostren els seus desitjos de tornar a compartir experiències turístiques amb els visitants. Així, hi ha vídeos en els quals es remarquen els desitjos de "tornar a pedalejar", "tornar a bussejar", "tornar a observar aus" o "tornar a mullar-te en el Mediterrani"; "torna a la muntanya", "torna a viure la ciutat", "torna a sentir la brisa" o "torna al poble".

Així, dins de la campanya #SueñaElMediterráneoEnVivo, s'han difós en totes les xarxes socials de 'Comunitat Valenciana' píndoles de vídeo de productes turístics com ara cicloturisme, busseig, 'birdwatching', muntanya i ciutats. Pròximament es llançaran vídeos que fan valdre productes turístics com ara platges, pobles, cultura, la Ruta de la Seda i l'ecoturisme.

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha recalcat que aquesta campanya "mostra diferents experiències de tot allò que tornaràs a viure en el 'Mediterrani en viu'".

En aquesta línia, ha remarcat que "amb aquesta campanya mantenim el nostre posicionament en xarxes socials i recuperem el record en el visitant de les seues experiències a la Comunitat Valenciana, perquè no perda les ganes de tornar".

Així mateix, Colomer ha insistit que en aquesta campanya "s'implica, a més, les persones que estan darrere de cada empresa turística i que continuen apostant pel turisme de la Comunitat Valenciana, a pesar que en aquests moments ho estan passant malament per la paralització de l'activitat, provocada per la COVID-19".

Enllaços als vídeos:

Vídeo emocional:

En YouTube: https://youtu.be/WI6sPysHbe4

En Twitter: https://twitter.com/c_valenciana/status/1252327897999839238

En Instagram TV: https://www.instagram.com/tv/B_NxOu5lzx-/

En Facebook: https://www.facebook.com/comunitatvalenciana/videos/232837194591979


Microvídeos de productes turístics:

Torna a pedalejar: https://youtu.be/Qw9ezUnurXQ

Torna a bussejar: https://youtu.be/CWQpLGjxIEs

Torna a observar aus (Birdwatching): https://youtu.be/eMyk6AHMKe4

Torna a mullar-te: https://youtu.be/oXZ4fpCa0Es

Torna a anar a la muntanya: https://youtu.be/unuc06SpZEo

Torna a viure la ciutat: https://youtu.be/lT9mZfOudFM

Torna a sentir la brisa (platges): https://youtu.be/Wkxf87vpUaQ

Torna al poble: https://youtu.be/xNIx4z5yWlk