Detalle nota de prensa - Comunica GVA
Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball
Comercio de proximidad
Climent: "El comerç local ha d'afrontar el repte de la transformació digital per a competir amb el comerç electrònic"
01/10/2020
- El conseller recalca que "és una oportunitat per a aconseguir que més persones consumidores opten per aquest comerç i pels productes de proximitat"
- El responsable d'Economia participa en la presentació de Nou Gremial per a impulsar la venda per internet de productes del xicotet comerç i l'artesania
- El responsable d'Economia participa en la presentació de Nou Gremial per a impulsar la venda per internet de productes del xicotet comerç i l'artesania
- El conseller recalca que "és una oportunitat per a aconseguir que més persones consumidores opten per aquest comerç i pels productes de proximitat"
- El responsable d'Economia participa en la presentació de Nou Gremial per a impulsar la venda per internet de productes del xicotet comerç i l'artesania
El conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafa Climent, ha recordat que "el comerç local ha d'afrontar el repte de la transformació digital per a poder competir amb el comerç electrònic, ja que en la transformació del nostre model productiu cap sector es pot quedar arrere en el procés de digitalització".
A més, Climent ha recalcat que el coronavirus i el teletreball han fet que moltes persones hagen tornat a mirar cap al comerç local, per la qual cosa pot ser una oportunitat per a aconseguir que més persones consumidores opten per aquest comerç i pels productes de proximitat.
Rafa Climent ha participat en la presentació de la nova eina Nou Gremial, que ha posat en marxa Unió Gremial, i ha felicitat aquesta entitat per "una iniciativa que esperem que supose un gran impuls a la venda de productes del xicotet comerç i l'artesania per internet".
Ajudes d'Economia a la digitalització
En 2018, la Conselleria d'Economia Sostenible va posar en marxa el Pla d'impuls al comerç electrònic de la Comunitat Valenciana, amb un pressupost de 12 milions fins a 2023, destinat a prop de 50.000 empreses del comerç i l'artesania perquè assolisquen les millors condicions de fer front a les necessitats de la clientela digital.
També es van modificar les bases reguladores per a les ajudes a pimes i micropimes del comerç i l'artesania, amb el fi d'introduir com a prioritat la transformació digital i la venda en línia.
A més, per a pal·liar la crisi generada per la COVID-19, una bona part dels 7 milions d'ajudes urgents al comerç i l'artesania s'han dirigit també cap aquests objectius.
Nou Gremial
Nou Gremial naix amb vocació de constant evolució i adaptació als reptes, en matèria de digitalització, que puga demandar el comerç valencià. Durant aquests mesos, s'ha fet patent la importància de tindre una plataforma pròpia i amb garanties, en la qual els valencians i valencianes puguen accedir als seus comerços de sempre des de qualsevol lloc i en qualsevol moment.
La campanya va començar el 21 de setembre passat amb una precampanya en mitjans en què es pretenia generar expectació sobre l'arribada del 'Nou comerç local'.
A partir d'aquest dijous arranca la campanya en mitjans, xarxes socials i en els mateixos establiments del 'Nou comerç local', que anima el públic valencià a descarregar l'aplicació i gaudir dels avantatges que ofereix: trobar botigues o productes prop, comprar en línia, buscar informació rellevant i, tot això, amb la garantia i la qualitat que ofereix el comerç de proximitat tradicional.
- El responsable d'Economia participa en la presentació de Nou Gremial per a impulsar la venda per internet de productes del xicotet comerç i l'artesania
El conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafa Climent, ha recordat que "el comerç local ha d'afrontar el repte de la transformació digital per a poder competir amb el comerç electrònic, ja que en la transformació del nostre model productiu cap sector es pot quedar arrere en el procés de digitalització".
A més, Climent ha recalcat que el coronavirus i el teletreball han fet que moltes persones hagen tornat a mirar cap al comerç local, per la qual cosa pot ser una oportunitat per a aconseguir que més persones consumidores opten per aquest comerç i pels productes de proximitat.
Rafa Climent ha participat en la presentació de la nova eina Nou Gremial, que ha posat en marxa Unió Gremial, i ha felicitat aquesta entitat per "una iniciativa que esperem que supose un gran impuls a la venda de productes del xicotet comerç i l'artesania per internet".
Ajudes d'Economia a la digitalització
En 2018, la Conselleria d'Economia Sostenible va posar en marxa el Pla d'impuls al comerç electrònic de la Comunitat Valenciana, amb un pressupost de 12 milions fins a 2023, destinat a prop de 50.000 empreses del comerç i l'artesania perquè assolisquen les millors condicions de fer front a les necessitats de la clientela digital.
També es van modificar les bases reguladores per a les ajudes a pimes i micropimes del comerç i l'artesania, amb el fi d'introduir com a prioritat la transformació digital i la venda en línia.
A més, per a pal·liar la crisi generada per la COVID-19, una bona part dels 7 milions d'ajudes urgents al comerç i l'artesania s'han dirigit també cap aquests objectius.
Nou Gremial
Nou Gremial naix amb vocació de constant evolució i adaptació als reptes, en matèria de digitalització, que puga demandar el comerç valencià. Durant aquests mesos, s'ha fet patent la importància de tindre una plataforma pròpia i amb garanties, en la qual els valencians i valencianes puguen accedir als seus comerços de sempre des de qualsevol lloc i en qualsevol moment.
La campanya va començar el 21 de setembre passat amb una precampanya en mitjans en què es pretenia generar expectació sobre l'arribada del 'Nou comerç local'.
A partir d'aquest dijous arranca la campanya en mitjans, xarxes socials i en els mateixos establiments del 'Nou comerç local', que anima el públic valencià a descarregar l'aplicació i gaudir dels avantatges que ofereix: trobar botigues o productes prop, comprar en línia, buscar informació rellevant i, tot això, amb la garantia i la qualitat que ofereix el comerç de proximitat tradicional.