Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica

El Consell col·labora amb Mediterrània Gastrònoma en la promoció de productes de qualitat diferenciada i ecològics de la Comunitat Valenciana

16/10/2020
- L'aportació de la Generalitat per a l'edició de 2020 ascendeix a 100.000 euros
- Aquest esdeveniment gastronòmic tindrà lloc els dies 8 i 9 de novembre en Fira València
- L'aportació de la Generalitat per a l'edició de 2020 ascendeix a 100.000 euros
- Aquest esdeveniment gastronòmic tindrà lloc els dies 8 i 9 de novembre en Fira València



El Ple del Consell ha aprovat la signatura d'un conveni entre la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica i la Fira Mostrari Internacional de València per a promocionar els productes de qualitat diferenciada i ecològics en el Congrés Mediterrània Gastrònoma 2020.

Aquest esdeveniment gastronòmic tindrà lloc al Centre d'Esdeveniments del recinte firal entre el 8 i el 9 de novembre, en una edició que retrà homenatge a l'hostaler i al productor.

En concret, a través d'aquest conveni, la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica aporta 100.000 euros.

Amb la qual cosa es busca contribuir al finançament de diverses activitats i accions per a fer que els productes de qualitat diferenciada i ecològics de la Comunitat Valenciana siguen protagonistes de les ponències, xarrades, tasts i accions mitjançant la marca Molt de Gust en Mediterrània Gastrònoma 2020.

Es tracta d'aportar continguts que capten l'atenció d'agents del sector alimentari i gastronòmic per a prescriure els productes de qualitat diferenciada i ecològics i que esdevinguen habituals en els lineals i tasts, així com crear 'sonoritat' per a generar interés en aquests productes.

La marca Molt de Gust ha sigut creada per la Conselleria per a impulsar i generar més atracció cap als productes de qualitat diferenciada i l'agricultura ecològica de la Comunitat Valenciana, millorar-ne el posicionament, així com el coneixement, la difusió i la visibilitat, per a destacar les qualitats que els diferencien i potenciar-ne la identificació i el consum.