Presidència

Colomer signa un conveni amb Gandia per a potenciar i comercialitzar la Ruta dels Borja

27/10/2020
Colomer signa un conveni amb Gandia per a potenciar i comercialitzar la Ruta dels Borja
- Francesc Colomer anuncia que "per a 2021 tornarem a donar suport a Gandia revalidant aquest conveni per al producte 'Territori Borja'"
- Turisme Comunitat Valenciana destinarà 100.000 a Gandia per a impulsar accions de promoció i posicionament de la destinació
- Francesc Colomer anuncia que "per a 2021 tornarem a donar suport a Gandia revalidant aquest conveni per al producte 'Territori Borja'"
- Turisme Comunitat Valenciana destinarà 100.000 a Gandia per a impulsar accions de promoció i posicionament de la destinació



El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, i l'alcaldessa de Gandia, Diana Morant, han signat un conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i l'Ajuntament de Gandia per a potenciar i comercialitzar la Ruta dels Borja.

Colomer ha recalcat que "la ciutat de Gandia està en tot el que significa progrés en matèria de qualitat, de sostenibilitat, d'intel·ligència turística i de programes que susciten l'interés i el concert d'altres administracions i la generació d'aliances".

El responsable de Turisme s'ha mostrat satisfet dels convenis que s'han subscrit en els últims tres anys amb Gandia "per a reforçar la vocació Borja", i ha recalcat que "és un relat que ens fa diferents i que fa que valga la pena inspirar un viatge per a conéixer-lo".

En aquesta línia, ha ressaltat que "Gandia ha recarregat la marca turística lligada a la cultura dels Borja", i ha afegit que "això ha sigut possible gràcies a les conviccions de Gandia d'apostar fort per aquest producte".

Colomer ha anunciat que "per a 2021 tornarem a donar suport a Gandia revalidant aquest conveni per al producte 'Territori Borja'".

Francesc Colomer ha ressaltat també el treball que està realitzant el sector empresarial "prioritzant les garanties sanitàries" i que "els espais turístics reglats són espais de confiança".
En aquesta línia, ha insistit en el fet que "hem de reforçar la idea que viatjar és una oportunitat sempre que les autoritats sanitàries no diguen el contrari", alhora que ha recordat que "el problema no és viatjar, el problema són les actituds i els comportaments personals i individuals".

Per la seua banda, l'alcaldessa de Gandia, Diana Morant, ha destacat, després de signar aquest conveni per tercer any consecutiu, que "aquest acord és fruit d'una reflexió conjunta que ja vam tindre en la legislatura passada i que ens està ajudant en el reposicionament de la marca turística Gandia, que acompanyada per la marca dels Borja es converteix en una marca més singular i amb una potència turística més gran".

Conveni de col·laboració

Turisme destinarà 100.000 euros perquè l'Ajuntament de Gandia impulse la promoció i el posicionament de la marca 'Territori Borja' amb aquest conveni, que permetrà establir un nou pla de comunicació per a la ciutat i que busca ajudar el sector turístic local en matèria de promoció i comercialització de la Ruta dels Borja, durament afectada per la crisi sanitària de la COVID-19.

A més, s'impulsarà la creació de nous continguts audiovisuals, així com accions de dinamització turística per part de l'Ajuntament de Gandia, com ara actuacions amb mitjans de comunicació, disseny, edició i impressió de material promocional, etc.

Galeria d'imatges