Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat
Transport aeri

L'aeroport de Castelló fomenta la captació de turistes nacionals amb dues accions promocionals a Sevilla i Bilbao

15/06/2021
L'aeroport de Castelló fomenta la captació de turistes nacionals amb dues accions promocionals a Sevilla i Bilbao
- Promou, al costat d'altres entitats, dues tallers que reuniran operadors turístics de Castelló amb agents de Bilbao i Sevilla
- Arcadi España destaca que l'objectiu "és propiciar operatives turístiques vinculades a les rutes nacionals que ofereix l'aeroport aquest estiu"
- Arcadi España destaca que l'objectiu "és propiciar operatives turístiques vinculades a les rutes nacionals que ofereix l'aeroport aquest estiu"


L'aeroport de Castelló ha impulsat dues accions promocionals a Sevilla i Bilbao encaminades a la captació de turistes nacionals aprofitant les connexions amb què opera l'aeroport amb les dues destinacions.

El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha destacat que en l'organització dels dos esdeveniments s'han implicat diferents entitats, institucions i col·lectius empresarials, remarcant la col·laboració de Turisme Comunitat Valenciana a través del conveni amb Aerocas per al desenvolupament d'accions difusió.

Segons el conseller, "aquesta iniciativa conjunta suposa una gran oportunitat de promoció per al territori i de reactivació del sector turístic després de molts mesos de paràlisis per la pandèmia de COVID-19".

"A través d'aquesta actuació promocional conjunta, en la qual l'empresariat té un paper protagonista, pretenem fomentar operatives turístiques vinculades a les rutes nacionals que ofereix l'aeroport de Castelló en la present campanya estival", ha afegit el conseller.

L'acció de Sevilla tindrà lloc els dies 22 i 23 de juny a Sevilla i compta també amb la col·laboració de l'aerolínia Air Nostrum, la Diputació de Castelló i l'empresariat turístic de la província.

La primera jornada consistirà en un taller que reunirà agències de viatges i operadors turístics de Sevilla i de Castelló, amb l'objectiu que intercanvien informació i exploren vies de negoci a partir de la posada en marxa de la ruta que connectarà les dues destinacions a partir del 28 de juliol. Hi haurà també una presentació de la destinació turística i de l'oferta hotelera de la província, així com de l'aeroport de Castelló i de la nova connexió aèria.

En la segona jornada, hi ha programat un acte institucional en la Diputació Provincial de Sevilla, on participaran, entre altres, el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España; el president de la Diputació de Castelló, José Martí; la directora general d'Aerocas, Blanca Marín, i una representació de l'aerolínia Air Nostrum, a més de les autoritats locals.

Una setmana després, el 29 de juny, tindrà lloc l'acció promocional de Bilbao, que també s'articula a través del conveni amb Turisme Comunitat Valenciana. A més, té el suport de les cambres de comerç de Castelló i Bilbao, la Diputació de Castelló, l'aerolínia Volotea i l'empresariat turístic de Castelló.

La iniciativa inclourà un taller amb representants del sector turístic de Castelló i Bilbao. L'objectiu és promoure operatives turístiques a través la connexió aèria entre les dues destinacions, que està en marxa des del passat 10 de juny i fins al pròxim 27 de setembre.

Així mateix, hi haurà una presentació institucional en la Cambra de Comerç de Bilbao en la qual participaran, entre altres, el conseller Arcadi España; el president de la Diputació de Castelló, José Martí; la presidenta de la Cambra de Comerç de Castelló, María Dolores Guillamón; la directora general d'Aerocas, Blanca Marín, i una representació de l'aerolínia Volotea i autoritats locals.

Galeria d'imatges