Detalle nota de prensa - Comunica GVA
El Consell impulsa el Pla de dinamització i governança turística de la Mancomunitat Intermunicipal Vall de Pop
↵
- Aquests Plans tenen per objecte la innovació, modernització, foment i consolidació dels productes turístics valencians des de la perspectiva de l'oferta
El Consell ha aprovat la subscripció del conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i la Mancomunitat Intermunicipal Vall de Pop per a desenvolupar en 2022 el Pla de dinamització i governança turística de la Vall de Pop.
Mitjançant aquest conveni, Turisme Comunitat Valenciana destinarà 50.000 euros en 2022 per a impulsar la innovació, la modernització i el foment del turisme a la Mancomunitat Intermunicipal de la Vall de Pop.
Així, es duran a terme actuacions de promoció i comercialització turística de la Vall de Pop. En concret, es preveu la publicació de reportatges estacionals a l’any en mitjans nacionals, així com la publicitat a través de xarxes socials. A més, es realitzarà un vídeo que mostrarà les diverses localitats que conformen la Vall de Pop.
També s’elaborarà material divulgatiu i interpretatiu dels recursos turístics. D’aquesta manera, s’editaran guies de zones verdes, gastronomia, festes o tradicions, a més d’actualitzar els plans turístics de la Vall de Pop.
Entre les actuacions que recull aquest acord també destaquen les rutes i les visites guiades gratuïtes que es duran a terme pels pobles de la Vall de Pop mostrant el patrimoni cultural, natural i experiencial.
Cal destacar que els plans de dinamització i governança turística de la Comunitat Valenciana es configuren com una iniciativa de la Generalitat, instrumentada a través de la formalització de convenis entre Turisme Comunitat Valenciana i altres administracions públiques i ens privats.
Aquesta iniciativa està destinada a la innovació, la modernització, el foment i la consolidació dels productes turístics valencians des de la perspectiva de l’oferta, atenent fonamentalment criteris de millora de competitivitat, sostenibilitat i reequilibri socioterritorial.
Aquests plans pretenen augmentar la qualitat dels serveis turístics del territori, la millora del medi urbà i natural, l’ampliació i la millora dels espais d’ús públic. A més de l’augment, la diversificació i la millora de l’oferta complementària; la valorització dels recursos turístics; la creació de nous productes, així com la sensibilització i la implicació de la població i els agents locals en una cultura de qualitat.
El Consell ha aprovat la subscripció del conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i la Mancomunitat Intermunicipal Vall de Pop per a desenvolupar en 2022 el Pla de dinamització i governança turística de la Vall de Pop.
Mitjançant aquest conveni, Turisme Comunitat Valenciana destinarà 50.000 euros en 2022 per a impulsar la innovació, la modernització i el foment del turisme a la Mancomunitat Intermunicipal de la Vall de Pop.
Així, es duran a terme actuacions de promoció i comercialització turística de la Vall de Pop. En concret, es preveu la publicació de reportatges estacionals a l’any en mitjans nacionals, així com la publicitat a través de xarxes socials. A més, es realitzarà un vídeo que mostrarà les diverses localitats que conformen la Vall de Pop.
També s’elaborarà material divulgatiu i interpretatiu dels recursos turístics. D’aquesta manera, s’editaran guies de zones verdes, gastronomia, festes o tradicions, a més d’actualitzar els plans turístics de la Vall de Pop.
Entre les actuacions que recull aquest acord també destaquen les rutes i les visites guiades gratuïtes que es duran a terme pels pobles de la Vall de Pop mostrant el patrimoni cultural, natural i experiencial.
Cal destacar que els plans de dinamització i governança turística de la Comunitat Valenciana es configuren com una iniciativa de la Generalitat, instrumentada a través de la formalització de convenis entre Turisme Comunitat Valenciana i altres administracions públiques i ens privats.
Aquesta iniciativa està destinada a la innovació, la modernització, el foment i la consolidació dels productes turístics valencians des de la perspectiva de l’oferta, atenent fonamentalment criteris de millora de competitivitat, sostenibilitat i reequilibri socioterritorial.
Aquests plans pretenen augmentar la qualitat dels serveis turístics del territori, la millora del medi urbà i natural, l’ampliació i la millora dels espais d’ús públic. A més de l’augment, la diversificació i la millora de l’oferta complementària; la valorització dels recursos turístics; la creació de nous productes, així com la sensibilització i la implicació de la població i els agents locals en una cultura de qualitat.