Detalle nota de prensa - Comunica GVA
Turisme Comunitat Valenciana reforça el servei Tourist Info, aquest estiu, amb més de 35 oficines i punts d’atenció al visitant addicionals
- Se situen en les zones de més flux turístic, sobretot en el litoral, i romandran obertes fins a mitjan mes de setembre
- A més, Turisme, amb la col·laboració dels ajuntaments, amplia els horaris i les plantilles d’un gran nombre d’oficines de la Xarxa
Turisme Comunitat Valenciana reforça la Xarxa d’Oficines Tourist Info per a la campanya turística d’estiu i, amb aquest objectiu, posa en marxa més de 35 oficines i punts d’informació turística de caràcter temporal, que acosten l’atenció al turista en les zones de més flux turístic.
Aquestes oficines i punts informatius se situen, a la província de València, en els municipis d’Alboraia, Bellreguard, Canet d’en Berenguer, Daimús, Gandia, Miramar, Piles, Puçol, Sueca, València i Xeraco.
A la província d’Alacant, els municipis on es reforça aquest servei d’atenció al visitant són Altea, Calp, Benissa, el Campello, Elx, Callosa d’en Sarrià, Torrevieja i Xàbia.
Per la seua banda, la província de Castelló compta amb nous serveis d’informació turística als municipis d’Alcalà de Xivert, Benassal, Benicàssim, Borriana, Cabanes, Castelló de la Plana, Nules, Peníscola, Torreblanca i Xilxes. Cal destacar que aquestes noves oficines i punts Tourist Info de les tres províncies romandran obertes fins a mitjan mes de setembre.
D’igual manera, Turisme Comunitat Valenciana, amb la col·laboració dels ajuntaments adscrits a la Xarxa Tourist Info, amplia els horaris i les plantilles d’un gran nombre d’oficines i augmenta el nombre de professionals al capdavant d’aquestes, per a donar un millor servei aquesta temporada estival.
D’altra banda, i mitjançant el Comité de Qualitat i Innovació de la Xarxa Tourist Info, s’han revisat, i actualitzat, si és el cas, les mesures de prevenció de la COVID-19 en les oficines Tourist Info.
Xarxa Tourist Info Comunitat Valenciana
La Xarxa Tourist Info de Turisme Comunitat Valenciana compta, en l’actualitat, amb més de 200 oficines d’informació turística i acolliment al client i més de 20 punts d’informació turística, que, sota una mateixa imatge i criteris de qualitat homogenis, presten servei d’atenció i acolliment al turista al llarg de tot el territori autonòmic.
El personal d’informació turística de la xarxa assessora i informa sobre l’àmplia oferta cultural, esportiva, natural, d’oci i activitats turístiques en general que ofereixen les destinacions turístiques.