Presidència

La Agència Valenciana del Turisme promociona l'oferta de la Comunitat Valenciana als països bàltics

05/02/2016
- La Generalitat participa a Balttour, la fira turística més important dels països bàltics, que acull aquest cap de setmana la ciutat de Riga.
- Aquest certamen coincideix amb el moment més intens del llançament de la campanya d'estiu dels principals operadors del país
La Agència Valenciana del Turisme promociona l'oferta turística de la Comunitat Valenciana en l'edició número 23 de Balttour, la fira turística més important dels països bàltics. Aquest certamen coincideix amb el moment més intens del llançament de la campanya d'estiu dels principals operadors del país.

Balttour, que es desenvolupa en la ciutat de Riga (Letònia) entre els dies 5 i 7 de febrer, exhibeix una completa mostra de serveis relacionats amb la indústria turística i, per a aquesta edició, s'espera una assistència propera a les 30.000 persones que podran gaudir de l'oferta de 470 expositors procedents de 40 països.

L'assistència a aquest certamen, en un espai expositiu compartit amb Benidorm dins de l'estand de Turespaña, s'emmarca dins del pla promocional de 2016 de la Agència Valenciana del Turisme, en l'apartat corresponent a la promoció en els considerats països emergents.

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha ressaltat la importància d'assistir "a aquest tipus de certàmens turístics en mercats emergents per a donar a conèixer la nostra àmplia oferta turística en els mercats bàltics".

Colomer, ha explicat que la Agència Valenciana del Turisme "promocionarà durant aquesta fira el producte de sol i platja «però també hem de donar a conèixer altres productes com el d'interior o el cultural, que complementen l'oferta del nostre producte més demandat a l'estiu".

El responsable de la política turística ha recordat que durant enguany la Agència Valenciana del Turisme "ha previst assistir a 48 fires i certàmens turístics, dels quals 28 seran internacionals", i ha afegit que "és fonamental donar a conèixer els nostres atractius turístics en aquests mercats".

En aquesta línia, ha explicat que des de la Generalitat" promocionarem la Comunitat Valenciana en fires intensificant la professionalització, al mateix temps que -ha subratllat- posarem l'èmfasi d'una manera constant en la professionalització de la nostra acció divulgativa i promocional a partir d'ara".