Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica

L'oficina PROP de la Torre d'Alacant reinicia la seua activitat amb serveis d'atenció a la ciutadania i polítiques inclusives i igualtat

07/06/2022
L'oficina PROP de la Torre d'Alacant reinicia la seua activitat amb serveis d'atenció a la ciutadania i polítiques inclusives i igualtat
- La província d'Alacant compta amb un total de nou punts d'atenció a la ciutadania de la Generalitat
- L'horari general d'atenció en l'oficina Torre d'Alacant és de 9.00 a 14.30 hores de dilluns a divendres
- La província d'Alacant compta amb un total de nou punts d'atenció a la ciutadania de la Generalitat
- L'horari general d'atenció en l'oficina Torre d'Alacant és de 9.00 a 14.30 hores, de dilluns a divendres



La Generalitat ha obert de nou al públic l'oficina PROP de la Torre d'Alacant amb serveis d'atenció a la ciutadania i de polítiques inclusives i igualtat.

L'oficina PROP Torre d'Alacant facilita informació general de la Generalitat, és punt de registre general de l'administració autonòmica i d'altres administracions, emet el certificat digital i Cl@ve, a més de prestar atenció en llengua de signes.

Al mateix temps, l'àrea d'igualtat i polítiques inclusives compta amb treballadores socials i ofereix informació en matèria d'igualtat i polítiques inclusives, a més de ser punt de registre en aquestes matèries, traslladant a aquesta oficina els serveis d'atenció que es prestaven fins ara en les descendències del carrer Teatre, 37 en Alacant.

Aquesta oficina tindrà un horari general de 9.00 a 14.30 hores, de dilluns a divendres. Així mateix, l'oficina PROP Churruca, també ubicada en la ciutat d'Alacant, compta amb horari d'atenció els dijous per la vesprada de 14.30 a 19.00 hores, excepte en el període del 15 de maig al 15 d'octubre, vacances escolars de Nadal, Pasqua i setmana de festes locals. En la província d'Alacant també es presta servei la vesprada dels dijous en l'oficina PROP d'Elx.

La ciutat d'Alacant compta des d'ara amb dues oficines, PROP Torre d'Alacant i PROP Churruca, a les quals se sumen les distribuïdes en la província d'Alacant en Elx, Alcoi, Benidorm, Dénia, Elda, Oriola i Torrevella, el que fan un total de nou punts d'atenció.

Durant l'any 2021 els serveis d'atenció general a la ciutadania de l'oficina PROP de Churruca en Alacant van atendre un total de 12.238 consultes, mentre que en els quatre primers mesos d'aquest any s'han realitzat 6.123 atencions.

La xarxa d'oficines PROP de la Generalitat es distribueix geogràficament pel territori de la Comunitat Valenciana amb 26 punts d'atenció per a facilitar informació sobre tràmits o procediments de la Generalitat i sobre ocupació pública des de la perspectiva d'una administració eficient orientada als ciutadans i ciutadanes.

Tota la informació sobre els canals d'atenció a la ciutadania de la Generalitat i cita prèvia en oficines PROP en: consultar ací.

Galeria d'imatges