Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball
Cevisama obri les portes del 27 de febrer al 3 de març

Economia reforça el suport a Cevisama per a assolir el pla de compradors més important de tota la seua història

24/02/2023
Economia reforça el suport a Cevisama per a assolir el pla de compradors més important de tota la seua història
  • Cevisama ha multiplicat per quatre la confirmació d’empreses compradores estrangeres
  • Economia Sostenible, a través de l’Ivace, organitza, així mateix, la Stone Gallery i els premis Ivace Awards for Tile of Spain Promotion​​​​​​​

La Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball s’ha bolcat amb l’actual edició de Cevisama a través de diverses iniciatives amb les quals pretén augmentar la promoció exterior dels sectors presents en la fira i acostar oportunitats de negoci a les empreses de la Comunitat Valenciana.

El conseller d’Economia, Rafa Climent, ha explicat que en l’edició actual de Cevisama, que obri les portes del 27 de febrer al 3 de març, la Conselleria –a través d’Ivace Internacional– manté la seua aposta decidida per fer costat al sector tauleller i el certamen, l’aparador internacional més important per al sector que reprén amb força la celebració en 2023 després de l’aturada ocasionada per la pandèmia.

En aquesta edició –ha declarat Climent– ens hem aliat amb el certamen per a “assolir el pla de compradors internacionals més important de la seua història, al qual hem destinat un milió d’euros entre l’Ivace i Fira València”.

Climent ha destacat la intensa tasca realitzada per Fira València, amb el suport d’Economia Sostenible, amb la invitació a més de 3.000 empreses. Les xifres són positives, amb més de 600 empreses que han confirmat la participació en el certamen, quatre vegades més que en edicions anteriors.

Les empreses estrangeres que ja han confirmat la participació són professionals de països com els Estats Units, Alemanya, França, el Regne Unit, Itàlia o el Canadà, entre molts altres països.

El certamen, que ha desenvolupat nombroses accions promocionals per a atraure-hi visitants amb gran potencial de compra, també ha tancat acords amb grups de distribució dels principals mercats forans, i amb els col·legis d’arquitectes, perquè assistisquen a Cevisama 2023. L’objectiu és assolir la presència d’empreses prescriptores que multipliquen la promoció de les empreses i els productes de la Comunitat Valenciana presents en la fira.

Stone Gallery i Premis Ivace

A més de l’ambiciosa campanya de compradors estrangers, la Conselleria d’Economia Sostenible, a través d’Ivace Internacional, ha organitzat dues iniciatives més que incideixen en la promoció exterior i l’acostament d’oportunitats de negoci.

Així, l’1 de març tindrà lloc la gala dels premis Ivace Awards for Tile of Spain Promotion, amb el Regne Unit com a país convidat, un mercat clau per als fabricants espanyols.

Així mateix, l’Ivace, en col·laboració amb l’associació Mármol de Alicante, ha organitzat la participació agrupada de 13 empreses de marbre i pedra natural en la Stone Gallery, un espai comú que permet oferir una imatge conjunta del sector en aquest important certamen.

Galeria d'imatges