Detalle nota de prensa - Comunica GVA
Habitatge habilita la línia telefònica que atendrà les consultes de ciutadans i professionals relacionades amb la seguretat en els edificis residencials de la Comunitat Valenciana
- Tècnics de l’Institut Valencià de l’Edificació resoldran dubtes relacionats amb els materials de construcció, les tècniques emprades en les façanes dels edificis o els relatius a qüestions de seguretat antiincendis
La Vicepresidència Segona i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Habitatge ha habilitat la línia de telèfon 96 013 47 36 per a atendre les telefonades relacionades amb seguretat i risc d’incendi en edificis residencials de la Comunitat Valenciana.
Este telèfon, que està atés per tècnics de l’oficina d’informació de l’Institut Valencià de l’Edificació (IVE), s’ha habilitat per a rebre les consultes de la ciutadania i oferir informació a comunitats de propietaris, propietaris particulars i professionals que tinguen dubtes relacionats amb els materials de construcció, les tècniques emprades en les façanes dels edificis o les relatives a qüestions de seguretat antiincendis.
També s’ha posat a la disposició dels ciutadans i professionals la possibilitat de formalitzar les consultes a través del correu electrònic infotec@five.es.
Este servici d’atenció és una de les mesures prioritàries que ha acordat la comissió d’experts creada pel Consell en matèria de seguretat dels edificis, a conseqüència de l’incendi al barri de Campanar.
Esta comissió, dirigida per la vicepresidenta segona i consellera de Servicis Socials, Igualtat i Habitatge, Susana Camarero, va acordar este dimecres la creació d’una oficina d’informació que tindrà la seu a l’Institut Valencià de l’Edificació (IVE), que és l’encarregada d’atendre, via telefònica i via correu electrònic, les consultes dels ciutadans.
Les dades arreplegades, després de les consultes, tindran gran utilitat per als pròxims treballs de la comissió d’experts.