Medi Ambient, Infraestructures i Territori
Connectivitat

L’Aeroport de Castelló licita una campanya de posicionament per a captar una nova ruta nacional en 2024

17/03/2024
L’Aeroport de Castelló licita una campanya de posicionament per a captar una nova ruta nacional en 2024
  • Salomé Pradas destaca el compromís del Consell amb la millora de la connectivitat aèria de Castelló a través de l’obertura de noves rutes
  • La nova connexió haurà d’operar amb dos freqüències setmanals, que enllaçaran amb Sevilla, Galícia o Astúries

La societat pública Aeroport de Castelló (Aerocas) ha licitat una nova campanya de posicionament dirigida a la captació d’una ruta nacional. La connexió haurà d’entrar en funcionament al llarg del 2024 i enllaçarà amb Sevilla, Galícia o Astúries.

La consellera de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, Salomé Pradas, ha destacat que esta licitació “està alineada amb el compromís del Consell amb l’aeroport de Castelló i la millora de la connectivitat aèria de la província, a través de la posada en marxa de noves rutes”.

En este sentit, la consellera ha recordat que esta ruta nacional se sumarà a les noves connexions de Berlín i Milà, que entren en funcionament el pròxim 31 de març, i a la nova de Bilbao, que arranca l’1 de juny.

La nova connexió nacional haurà de disposar de dos freqüències setmanals i té previst començar durant el 2024. El contracte tindrà una duració de quatre anys.

En la línia d’anteriors campanyes, la companyia adjudicatària haurà de realitzar un pla de promoció en el qual posicione l’aeroport de Castelló i la seua àrea d’influència com a destinació.

El llançament d’esta campanya es produïx després que en l’anterior licitació dirigida al mercat nacional es quedara sense adjudicar un dels lots objecte del procés. A fi d’afavorir la concurrència, es tornarà a traure a concurs la ruta no adjudicada i s’amplia el ventall de possibles destinacions als mercats de Sevilla, Galícia i Astúries.

Galeria d'imatges