Detalle nota de prensa - Comunica GVA
TRAM d’Alacant reforça el servici el Dia de la Santa Faç per a facilitar l’accés a la romeria
- S’han previst unitats addicionals de la línia 3 entre les 5 i les 7 hores del pròxim dijous 11 d’abril
- L’estació de Mercado és la més pròxima al punt d’inici de la romeria a la cocatedral de Sant Nicolau de Bari
El TRAM d’Alacant ha programat un dispositiu especial a primera hora del matí del dijous 11 d’abril, Festivitat de la Santa Faç, per a facilitar la participació en la tradicional romeria fins al monestir situat a huit quilòmetres del centre del municipi.
En concret, Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha programat este reforç de servici en el tram entre El Campello i Luceros, des de les 5 fins a les 7 hores del matí, en la línia 3. Al seu torn, les línies 2 i 4 circularan en doble composició per a augmentar les places oferides.
Les circulacions addicionals eixiran cada deu o vint minuts entre les 5 i les 7 hores de la matinada amb l’objectiu de facilitar este desplaçament fins a les proximitats del punt de partida de la romeria. L’estació de Mercado és la més pròxima al punt d’inici a la cocatedral de Sant Nicolau de Bari.
Les unitats de la línia 3 es detindran facultativament en totes les parades i baixadors entre El Campello i Luceros amb la finalitat d’arreplegar tot el nombre possible de persones i traslladar-les a la capital de manera ràpida i còmoda. Per a la tornada, les estacions més pròximes de la línia 3 són Campo de Golf, Costa Blanca i les situades al litoral de Sant Joan i Muchavista.
La tornada es cobrirà amb el servici habitual del TRAM d’Alacant, ja que es realitza de manera escalonada, al contrari que l’anada, en la qual tots els participants es congreguen a la mateixa hora.
De manera paral·lela al reforç de servici, FGV ha previst incrementar la dotació dels servicis de Seguretat i Protecció Civil, i Atenció al Client, per a atendre el flux de viatgers que es concentra eixe dia durant les primeres hores.
Per a més informació sobre horaris i freqüències, FGV posa a la disposició dels usuaris el telèfon d’Atenció al Client 900 72 04 72, la pàgina web i l’app oficial de TRAM d’Alacant.