Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Promoció turística

Turisme promociona l’oferta turística de la província de València a través de la publicació britànica ‘National Geographic Traveller’

17/04/2024
Turisme promociona l’oferta turística de la província de València a través de la publicació britànica ‘National Geographic Traveller’
  • Dos periodistes de la prestigiosa revista participen en un viatge de premsa en què recorren diverses zones de la província valenciana per a l’elaboració d’un reportatge
  • La consellera Nuria Montes destaca que amb esta mena d’accions “promocionem les nostres destinacions de manera eficaç i directa”

Turisme Comunitat Valenciana promociona l’oferta cultural i gastronòmica de la província de València a través de la revista britànica National Geographic Traveller, amb la participació en l’organització d’un viatge de premsa per la ciutat de València i província.

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha destacat que este viatge “té com a objectiu donar a conéixer els nostres atractius turístics de manera eficaç i directa, ja que arribem al turista a través dels reportatges que realitza la prestigiosa revista”.

Així, ha recordat que “els viatges de familiarització i de premsa permeten i incrementar la notorietat de la Comunitat Valenciana com a destinació turística en el mercat emissor internacional, ja que els periodistes poden conéixer de prop l’oferta turística de la nostra destinació i així realitzar reportatges per a promocionar el turisme valencià fora de les nostres fronteres”.

Turisme Comunitat Valenciana participa en este viatge de premsa que s’ha organitzat juntament amb l’Oficina Espanyola de Turisme a Londres, València Turisme i Visit València. En esta acció promocional, dos periodistes de la prestigiosa revista estan realitzant un viatge de premsa des del 15 fins al 18 d’abril, en què recorreran diverses zones de la geografia valenciana.

Els lectors de la revista National Geographic Traveller mostren interés pels espais naturals i el coneixement de la cultura, la gastronomia i els costums de les destinacions, a més dels temes relacionats amb l’ecologia i el turisme sostenible.

En este sentit, cal assenyalar que la designació de València com a Capital Verda Europea 2024 és un dels arguments clau del reportatge que prepararan els periodistes per a la revista. Per això, s’ha programat un viatge per la ciutat de València perquè els periodistes puguen conéixer els esforços de la ciutat per millorar el medi ambient, els nombrosos espais verds, a més de la seua oferta cultural i patrimonial.

També visitaran, durant este viatge de premsa, els parcs naturals de l’Albufera i Serra Calderona. En concret, a la Calderona els periodistes podran conéixer el mas de Tristán, la diversitat d’ambients forestals i la importància d’espècies com la surera. Després de tot això, podran conéixer l’herència visigoda de Riba-Roja de Túria i saber més sobre les tradicions, la cultura i la gastronomia de la zona, gràcies a la interpretació oferida per l’oficina de turisme de l’ajuntament de la localitat.

A l’Albufera podran descobrir la biodiversitat i els paisatges naturals clau per a conéixer la cultura valenciana i la seua relació amb els camps d’arròs. Així, els periodistes podran conéixer les embarcacions de vela llatina, la riquesa etnològica de les poblacions que envolten el parc, els camins pels quals es pot transitar amb bicicleta, a més d’aprendre a cuinar una autèntica paella.

L’itinerari de visites a la província, dissenyat per València Turisme, es completa amb els camps de tarongers de la Ribera Alta, on l’oficina de turisme de l’Ajuntament de Carcaixent mostrarà les plantacions de la zona, l’hort Ribera i l’herència modernista de la ciutat.

National Geographic Traveller

La revista National Geographic Traveller és una de les publicacions més prestigioses al Regne Unit i també a escala mundial, guardonada amb nombrosos premis, promotora dels viatges sostenibles i dedicada a la difusió d’experiències amb un enfocament des d’una perspectiva local i cultural de la destinació.

La publicació té una tirada de més de 58.000 exemplars impresos, més de 16 milions de visitants únics en el seu web, compta amb 44.000 subscriptors per correu electrònic, més de 244.000 seguidors en Facebook, més de 56.000 seguidors en la xarxa X i més de 92.000 seguidors en Instagram.

Els periodistes que visiten estos dies la ciutat de València i província tenen previst elaborar un article d’entre deu i dotze pàgines per a publicar-lo en la revista impresa, i després serà publicat també en l’edició digital d’esta revista.

Galeria d'imatges